söndag 2 november 2014

Guldäpplet 2014 Event

Måndagskvällen den 27/10-14 var vi som var nominerade till Guldäpplet 2014 inbjudna på kvällsevent i Sveriges kommuner och landstings lokaler i centrala Stockholm. Sara och jag gjorde oss kvällsfina och tog tunnelbanan till Slussen. Därifrån promenerade vi några minuter. Väl framme fick vi ett fint välkomnande med vitt vin och mingel.

Kvällens heta samtalsämne var hur det kunde gå så galet på prisutdelningen. Jacob som först blev annonserad som vinnare var diplomatisk och trots allt mycket nöjd med sin placering:-). 
Kvällen fortlöpte med mycket tal, musik och diktläsning av Bodil Malmsten. Överlag en trevlig kväll då vi träffade helt fantastiska människor och inspirerande kollegor.

Kan bara konstatera att jag känner mig oerhört stolt och hedrad över att mitt arbete lyfts fram och att jag fått chansen att vara med om denna resa. 

Ses på jobbet Furutorp F-6 :-))

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat! Kul att läsa om era dagar i Stockholm! Så roligt att ert fina arbete blivit uppmärksammat. Grattis! Hoppas ni fått lite nya idéer och inspiration till ert fortsatta arbete. Glada och stolta hälsningar från Sofia

    SvaraRadera